your my one love

kan ju börja med och undra vafan jag gör uppe såhär tidigt?!?! men det blir alltid så såhär "dagen efter" eller hur man ska tolka det.

Igår var det ju som sagt årsfest, kvällen var verkligen superkul! God mat, härliga spex och sen såklart får vi inte glömma the music och dansen. (y) Jag vet inte riktigt om jag vill berätta här vad som hände under kvällen, men en annan kom och räddade mig där ifrån senare, efter jag hade gått och viskat "hjäääääääälp" i allas öron lite diskret sådär!! Haha, men somsagt klart det blev bättre sen.
Och nu dagen efter, håret fullt med produkter, ansiktet har kvar allt smink så jag känner mig inte sädär jävla fräsch om man ska va helt ärlig..

Sen när man skulle hem, regna som fan och inte konstigt då att man gick och skaka o hacka tänder.. Fick även  reda på lite saker jag faktiskt inte alls hade en aning om, och inte heller kunnat ana. Men nu vet jag, ch det gör mig ändå lite glad men så kommer alla frågor upp igen. varför? hade det aldrig hänt om jag...? tråkigt att det tydligen skulle behöva bli såhär, att baar gå omkring och låssas, men är det inget mer för mig att berätta så, Peace out Puss F

Ps. kanske får tag i lite bilder sen :)

så idag bjuder jag på en lugn ch en jäklit bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0