yes

Först var det praktik, där färgade de min botten i en sandfärg, blev ganska bra faktiskt! Mötte upp fido på lunchen och käkade cuppan, yummi. Sen vidare till gymmet och pumpa med massoooor av killar, hjälp jag var typ själv tjej. Jaja jag klagar inte! Solningen blev inte av idag heller, jag är spökvit och det skulle det bli ändring på i veckan men inte än, får se om jag hinner med det imorrn.
Nu på kvällen så har jag varit lite barnvakt och inget plugg gjort i princip. Jag började svamla på i sam uppgiften som ska vara inskickad imorrn innan 22.00. Nej jag tror jag får hoppa gymmet imorrn och ila hem till datorn, även här får jag väl skylla mig sjävl som börjar dagen innan.
På torsdag så ska jag inte göra annat än att kolla på första finalen i hockeyn, DIF DIF DIF ! helgen annars är lite halvklar sådär, hade tänkt att sova ut men nja vi får se.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0