valborg nästa!

nu är i princip allt fixat tills imorrn, åh så bra det kommer bli! bara lite klädproblem som löser sig snart hoppas jag, haha. frida skulle våga håret så jag kör på platt som vanligt, gud så tråkigt men smidigt!
skulle behöva dra till solariumet nu på direkten men det hinns inte med, får vara blekis imorrn då...
vi tar en buss runt 9 imorrn så det blir ingen vidare sovmorgon men så det ska vara :) först så drar jag och ett gäng folk upp till fridas pappas lägenhet i stan och sen ner på forsränningen och träffa massa folk, kommer jag ens hinna träffa alla jag vill? efter de hem och byta om osv så går jag över staketet till fridas mammas hus där det är 18 personer som ska grilla, underbart :D efter de så får vi se vart vi tar vägen!



tagga nu till imorrn alla fina läsare!!

puss j


Kommentarer
Postat av: amanda

NU TAAAGGGGAR VI!!!! :D <33

2010-04-29 @ 20:48:16
URL: http://amandasophias.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaaaaaa!!!! :P

2010-04-29 @ 21:28:38
Postat av: jennifer

härligt tjejer! <3

2010-04-29 @ 22:21:10
URL: http://slukarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0