scream my name

Skoldagen idag var inte kul alls, jag mådde skiiit efter helgen, haha. Sen hade vi två prov, ett eng hörförståelse och det gick okej sen hantverksprovet, det gick som väntat. Jaja tar provresultatet som ett bevis på att jag har levt och haft ett awsome lov.

Drog till gränby med mami efter skolan där jag fick med mig ett par låga marinblåa converse. De hade inte min storlek 36 så det fick bli 36,5. Hoppas att de inte töjer så mycket så att det blir glapp. Skönt med ett par nya iaf, 3:e paret och fler ska det bli under sommaren.

 

Just nu så sitter jag och pumpar musik i brors hörlurar, uuunderbart! Inget plugg ikväll, orkar inte. Ska skriva en so uppsats på en kväll imorrn? Jaja det är rimligt..

 

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0