mega

praktiken idag var väldigt bra, blir även ett år 2 på bosses! sen ska jag hjälpa till på en vecka i höst då det är jubileumsvecka på kvällstid, kul :) min permanentrullning var även vääldigt bra så jag behöver tydligen inte öva mera på de, skulle lätt klara mig om jag redan nu hade en sån bra teknik (a)
efter praktiken så drog jag ett gympass, måste säga en sak som hände på vägen dit! jag hade ipoden i öronen och gick i rask takt till 22:an, sen helt plötsligt så har jag gått in i en kille som var askort (men han vart typ 20 år) så säger han: ey vafan!? jag: oj, jag såg dig inte. sen sprang jag vidare. på bussen så kommer jag på hur dumt och kaxigt dedär måste ha låtit, hahaha. jaja, du kan inte råför att du var ASkort men haha så kul.

imorrn så ska jag shoppa, hjälp det var länge sedan! sist var väl när jag var på gränby med mamma och köpte skor och det var i förra veckan, bra jenni. nu ska de brännas pengar igen iallafall (y)


gud ser ni mina ben? jag har gymmat på som en galning.. nej det är någon skugga.

puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0