gaalet

Gårdagen, ja vi drog iväg tillslut! Och det vart faktiskt kul efter ett tag när alla släppte loss, jag lämnade dock tidigt pga lite olika anledningar men det var bäst så. Vaknade med sminket och allt på så jag slängde mig på dirr in i duschen och blev människa igen. Har inte gjort ett skit idag förutom att prata i tele och kollat film, nu väntar jag in wallandern som jag tror att jag inte har sett?

Försökte nyss lura över frida hit, men det gick inteee. Hon var helt slut som människa efter allt vi har varit ute på detta lov, ÅH så bra det har varit! Tänkte att om hon är här så slipper jag plugga, vi har ett frisör prov (i imorgon!?) jag hoppas att jag har rätt när jag säger att det är på onsdag? Jag har kollat igenom häftet och okej jag kan de mesta där men permanenten... herre gud jag kan ingeet av de. Hoppas att pia har glömt att gå igenom dedär så att hon gör de så man får sig en vettig förklaring. Okej här sitter jag och klagar på ETT prov som jag hade kunnat plugga till hela lovet. Men vet ni? Jag bestämde mig när vi fick lov att jag inte skulle plugga ett dugg på lovet. Och det har jag inte gjort heller utan tagit vara på alla timmar med underbart folk! Så jag får väl skylla mig själv liiite.

Här kommer lite bilder ifrån igårkväll!

frida var taggad!


jag och bella, haha <3

frida jag bella, GALNA

loooooove

han dog för två år sedan! HAHAHA <3

njut nu av bilderna, inte alltid ni får se detta!

PUSS J


Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAHAHHAA han dog för två år sedan vilken jäkla skön kommentar hhahahahaha

2010-04-12 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0