1 skoldag kvar

efter engelska nationella som tog mig 25 min, värt. så gick vi till frida där vi satte oss på balkongen i solen med musik och god drink. sen på väg till skolan så fick vi för oss att käka pizza så de gjorde vi och avrundade sen med en glass, tjockisar!
efter skolan sen så drog vi till gymmet och pumpa på, nu är jag helt mör i kroppen och ska snart kolla på AA och chilla mega för nu är jag klar med mitt apu arbete (som inte alls blev långt men jaja) gjort iaf och det känns otroligt skönt. vad har jag kvar i skolan nu? jo engelska bokrecensionen, sen inget alls som jag vet om iaf, haha.

ps förlåt om ni typ dog lite smått över de otroligt snygga bilderna nedan, men vi kan inte råför det!

smell u later bitches / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0