shopping med julia!

när jag kom hem ifrån stan så satte jag på datorn direkt och kollade runt lite snabbt sen började jag med min sv. jag ska ha en muntlig redovisning imorrn om lars winnerbäck och den började jag med nu (a) men den blir nog bra för jag kan redan allt jag ska säga så.
dagen har varit väldigt skön, började mattelektionen 20 i 2 och slutade 20 i 3. då drog jag och julia ner på stan och shoppade lite. det vart en klocka, en massa ringar och en kjol för mig. sen en sallad också!


en slarvig bild på nya klockan!

var några som undrade i min förra blogg vart jag hade köpt denna klocka. den är ifrån en affär i gbg, vet ej vad den hette? ingen stor butikskedja iaf som finns här i närheten tyvärr.

p.s håll utkik efter slukarnas första videoinlägg imorrn!

puss bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0