oooh you touch my talala

idag så har vi paddalt kanot (?) i skolan jennifer och jag :d haha. jaa båten kanske vickade några gånger men vi lyckades hålla oss kvar med åran i handen. Vi paddla ikapp dom andra som då fick panik och skrek; PADDLA!!!!. och racade ifrån oss medans vi fastnade i träden som dinglade ner så fint..
 Imorgon ska jag vara ledig från skolan, men ingen sovmorgon för det för min del. nej, halv 8 ska jag vara på samling för att åka vidare till Åland på träningsläger, samma gamla hotell som förra året, ett gammalt sjukhus det vill säga! Kommer berätta sen när jag kommer hem. Har nu fem träningspass framför mig, ska ändå blir skönt.
Och nästa helg åker jag och Johanna till Rhodos en vecka! fyyy så sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0