nej-men-nu-du

imorrn så ska vi paddla kanot i fyrisån! verkar bara vara jag som tycker att det ska bli kul, love boats!
idag så började vi dagen med yoga, det var otroligt avslappnande och skönt, jag höll på att somna på avslappningen.. sen så hade vi hål timme och då schampoonerade, fönade och plattade frida mitt hår. nice or what? sen hade vi matte och sv, och sen var dagen slut. jag hann även få ett nytt busskort idag så slipper det tjuta varje gång i maskinen.. suck.
ikväll så blir det idol och the bacelorette för min del, kanske även matchen :)
idag så skulle frida lägga in bilder ifrån sin mobil och då får ni nog se hennes skor som jag pimpade idag! förövrigt så är jag helt full av bläcksträck och ord på min överkropp.. på mattetimmarna gör vi allt annat än att räkna just matte ;)

xoxo slukarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0