lördagkvällen blev lugn

nu kom pappa hem och moster och johan är redan här, vi har käkat middag osv så nu ska jag vara social med dem, nej inget röj idag heller men gud så skönt att ha en slapp helg och vila upp sig tills nästa vecka då vi bara har 1 "jobb dag" resten är ju friör tid så det blir super! på lördag nästa vecka ska jag jobba på golfbanan på en middag och tjåna lite pengar, good.

såg även att nyheter 24 hade listat världens fulaste frisyrer då dessie låg 1:a pga att hon hade vitt/grått hår som fjorton åring. men om jag inte missminner mig så är dessies hår mera blondt och paows hår grått/silver! jag dissar verkligen dessie som bloggare och hissar paow men jag kan inte hålla med om att hon är grå hårig. det är ju paows grej. aja, varför snackar jag om detta? jo, för vi ska ta in lite vad vi tycker om vad kändisbloggarnas val de gör. en liten ny ide som kan krydda till bloggen kanske :)

xoxo jennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0