locktången har gått varm!

HAHA, ja ni såg ju kärleksbrevet som kom lite fel. vi fick fast mia skulle ha fått det, få får ta och leta upp mia och ge det till henne sen! fast vi sparde ju inte lappen.. den ligger kvar på bordet. aja, han för göra en ny!
igår så höll jag ju på med mitt löshår, och nu är jag klar! färgade det sista idag och sen har jag fönat och lockat det. så nu har jag lockigt hår nedtill! ;)

här har jag satt i löshåret och lockat mitt egna hår också!

snart ska jag sminka mig och kolla om det är någon som vill hitta på något roligt.. har inget alls bestämmt på hela dagen så det känns skönt. imorrn vid 15 tiden så kommer farmor och anders, ska bli väldigt mysigt för jag har inte träffat dem sen i sommras. sen kommer pappa hem ifrån bollnäs imorrn eller ikväll också, de håller på att riva våran altan på stugan för att sedan bygga en ny. sanna och johan skulle nog titta förbi imorrn med.

xoxo jennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0