ledig

nu har jag inte bloggat på ett bra tag, men de har sina orsaker.
nu har jag vaknat och klätt på mig, ska väl börja fixa håret snart med.
igårkväll så messade jag med linn och vi skulle hitta på ngt, men sen så blev de sent och då skulle vi ses idag istället? eller jag skickade de sms:et och hon svarade aldrig? så aja, hon ville väl helt enkelt inte antar jag eftersom att hennes lillasyster var här nyss och hämtade en sak och då sa hon att hon hade åkt iväg med bella på moppen. w.e hon hör väl kanske av sig sen då..
så nu sitter jag och kollar på AA repris även fast jag har sett det avsnittet redan. ikväll så ville jag träffa jossie och partaja lite men hon skulle ju till madrid över helgen, attans!
och frida som är i greeeeekland, fan vad jag saknar henne nu. och ja hon har missat en hel del iskolan men jag har hållt henne uppdaterat henne via sms även fast det är snordyrt :)
skriver mera sen om vad som händer ikväll!


haha, bellas och min video är fan svårslagen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0