lång dag

farmor kom ju vid 3 och sen efter det så kom marina och urban, men då gick jag ner och ringde linn och bella istället :) vi gjorde en massa parodier och shit va bra vissa blev! haha, jag dör när jag ser mig själv som "paow". ni får bilder på oss och senare så kanske ni får videobloggarna med om ni vill.


här har ni mig som paow! jag bjuder som fan på bilderna och videoinläggen, har inget smink alls förutom läppstiftet, det är ju paow jag ska vara och då kan jag ju inte sitta där som en översminkad kissie ;)

bella som dessie!

linn som amandavardet!

kommer ett till inlägg strax, om lilla dessie..

xoxo jennis

Kommentarer
Postat av: linn

Men snälla ta bort bilden på mig!!!

2009-09-20 @ 23:00:28
URL: http://linnwallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0