kvällen vi har väntat länge på jag och frida

ikväll så börjar äntligen idol! jag ska gå till frida om en halv timme ungefär. dresscoden är väldigt viktig ikväll med, bulle på huvudet, inget smink, stor tröja, leggings och tofflor. inget mera nej, sen att fridas familj + pojkvänn är hemma gör mig faktiskt inget alls!
idag i skolan så hade vi frisör tid hela dagen vilket var väldigt skönt. rullade en hel permanent och klippte en hel del.
nästa vecka så skulle vi få manikyr eller sminkning av stylist 3:orna och föning av håret av frisör 3:orna, awsome.
nån gång framöver så ska vi åka till sthlm för en dag med och kolla när de sminkar upp folk inför föreställningar osv, blir nog kul de med :)

här får ni lite bilder ifrån allt möjligt!


jag hemma hos jossan i slutet av sommaren

the voice 09 innan vi trängde oss längst fram!

kocken jossie lagar mat till mig och mandis!

om 2 veckor så ska vi ha kräftis, partyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0