kulturnatten

igår var jag på kulturnatten med fina flickor! började med att jag åkte in med amanda, linn, bella och emelie och vi fikade och myste runt. sen vid 11 så kom julia och vi gick runt lite överallt och dagens händelse var på max. bella och emelie skulle gå på toa och så var det jättelång kö så då skulle de gå dit där det var en trappa ner vid kassan. när de kommer dit så var det avspärrat men de smet under iaf när de som jobbade där kollade bort, sen efter dem så smiter det 2 till killar och sen så kommer det en som jobbar där också, 2 sek senare så hör vi att larmet går och att emelie och bella skriker, hahahahah. vi fick springa ut ur max folk glodde som f*n. de hade ryckt i en nödhandtags dörr för att det var låst.
sen vid 12 så drog de hem :( men då hade jag julia och vi fortsatte tills halv 2 då vi satte oss på bussen hem och slocknade vid 3 sen. lyckad kväll <3

ikväll så får vi se vad jag hittar på, håller tummarna för söndagsmys!

xoxo slukarEN

Kommentarer
Postat av: linn

haha rolig kväll!:)<3

2009-09-13 @ 23:15:09
URL: http://linnwallins.blogg.se/
Postat av: emelie

Bäst på max! haha :D<3

2009-09-14 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0