kärleksbrev

Vi har en så kallad "särskola" eller hur man säger det på fyris. Idag när Jennifer och jag sitter i cafeterian och skriver lite svenska uppgifter så kommer det fram en kille som går just där. Han smyger sig fram bakom och så han nästan stryker oss när han går förbi, sedan kastar han fram ett papper framför oss, fixar till manchester(?) kavajen och ler på ett väldigt annorlunda sett. När vi sedan vecklar upp pappret står det : vill du gifta dig med mig, vi kan ta en kopp kaffe, sola och bada och sen står hans nummer.    Fast lite mer annorlunda då.     Högst upp på pappret står det MIA så antagligen har han blandat ihop jennifer och Mia så nu kan ju hon skaffa sig ett nytt ragg;) hahah

AJA, skitsamma. Nu har jag precis kommit hem från fredagskvällen. Blev förvånat tidigt föresten, men man måste ju vila inför Rhodos såklart! ;) Nattinatt. nu ska jag käka


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, frida det var inte till mig ju :D vi måste leta upp mia åt han!

2009-09-19 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0