HEJ

nu har jag inte bloggat på ett tag men det gick jättebra att jobba! kul var det med så ska nog göra ngt liknande i november igen :)
idag så vaknade jag och duschade sen drog jag och mamma till jullan, vi lunchade där och kollade lite film. sen skulle vi åka till onoff för att bror skulle köpa några spel osv och då passade jag på átt kolla på hörlurar och hittade mina som jag har kollat på ett bra tag nu men vart för snål att köpa (a) så då fick jag dem av mami, thanks! det är ett par skullcandy inear som är rosa/vita. sen drog vi vidare till gränby och då fick jag en kofta och ett par lackleggings av mamma också! 
nu ropar mamma, vi ska iväg igen och äta middag hos mormor och morfar med lite folk så hörs kanske när jag kommer hem! + att ikväll så kommer frida hem, äntligen. så imorrn så blir allt som vanligt i skolan igen :)

puss bitches 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0