färgning

hela kvällen har jag spenderat hemma, väldigt skönt faktiskt! jag fick något ryck att färga mitt löshår när jag såg att det stog en blondering här hemma. färgen räckte bara till den "lilla" delen så fick gå till ica och köpa en till, hihi, det var så kul ju!
jag använder och har inte användt mitt löshår sen i 8:an. sen färgade jag mitt egna hår med bruna slingor i och då löshåret också. så nu var det väldigt mörkt och är så glad att jag lyckades ljusa upp det utan att få det gult (y)

FÖRE


EFTER

på bilden är håret blött och ser då väldigt tunt ut, men det blir bättre när man fönar det. men visst är det en ganska stor skillnad?
ni ser ju även att det finns skiftningar och lite brunt kvar i det, men oroa er inte för imorrn så ska jag färga bort de med! sen ska jag klippa till det också så att det blir som nytt och fräscht :D

xoxo slukaren jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0