tisdag

oj, nu var det ett tag sedan jag skrev. helgen var bra iaf, hände lite allt möjligt!
imorrn är det tidig uppgång IGEN, åh man är för bortkämmd med att vi har så mycket sovmorgon ibland. jag har iaf pluggat lite idag och kan nu hela sammanfattningshäftet, nu är det bara att läsa i boken och mina egna annteckningar ifrån lektionerna som jag behöver plugga på imorrn, skönt.
imorrn så ska jag även möta upp mami efter skolan för lite shopping. jag behöver ett par stövlar som jag kan ha nu, känns som att det är liite för tidigt att sätta uggsen på fossingarna. sen behöver jag kläder till helgen, hmm får se vad det blir om jag hittar ngt de vill säga ;)

nu ska jag kolla på en film och sen sova, sov sött! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0