stockholm

nu har jag tagit lite slarviga bilder på min lilla shopping, hihi. kom hem i tid och är mycket nöjd med dagen, tack jossie!
nu ska jag inte blogga länge för jullan är här så nu slänger jag upp lite bilder istället, men vi har iaf shoppat och ätit på tacobar. fyf*n va gott det var, jag tog en tacosallad och till er salladslovers så rekommenderar jag den varmt.


dagens facelook. väldigt natural med lockar i håret!

sjukt dålig outfitbild men hann ej knäppa om den imorse.
jacka-vero moda
sjal-hm
väska-frankrike
mössa-hm
skor-converse

en shoppingsugen jossie på tåget dit!

jossie och jag i provrummet på zara!

jag och jossie prövar kläder. jag köpte tunikan!

jossie på väg hem med ett av sina inköp. "bamsingen" en klocka!

supergod kycklingmacka och ramlösa jordgubb/lime på tåget hem.

sitter nu i sängen bland kassar och massa nagelgrejer!

nya mössan, syns inte så bra men det är iaf en rosett på den.

nya skorna.

en ny weekendbag.

2 i 1. haha, både den nya mascaran (som enligt mig är den bästa!) och mina nya naglar som precis är klara.

oj, blev mycket bilder men ja nu får ni lite att kolla på :)

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0