onsdag

Nu är jag hemma ifrån skolan och har ätit middag och bakat, har inga planer alls för idag så det är väldigt skönt. Nu är det bara 2 dagar kvar till lov med, kunde inte komma mer passande tycker jag. Tänkte slänga in lite bilder idag faktiskt, skriver bildtexter till istället för jag pallar ej skriva mera nu (a) om bara några minuter så kommer det upp ett inlägg om hur jag sköter mina naglar så håll utkik om det är något som intresserar dig!


sjukt goda chockladbollar ifrån österbys julmarknad! 10st 90:-

nya pjamasbyxor som jag fick ifrån mormor, hur mysigt är det inte att få lite saker då och då nu på hösten? :)

dålig bild men det är iaf mina nya höststövlar!

en smygtitt i min garderob som jag ska skriva ett inlägg om senare om vart jag har köpt vissa plagg och hur man kan göra de roligare osv. låter bra?

PUSS J

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar chokladbollarna! :D mina är slut...

2009-10-22 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0