no more you

hemma, gud så skönt. avslutade med ett idrottspass då vi var i gymmet. och helvete vad vi (jag vart mest, hehe trodde att fido var starkare än mig i benen men icke!) vart stolta över oss själva när vi klarade 108kg för benen :D haha, men jag har ju inte tränat ett piss på 1 år och några månader så ja, duktig flicka här som klarar samma som fido och då tränar hon myycket!
imorrn så är det sista dagen sen är det loov! för att fira det så ska jag och min kompanjon köpa minst 1 kg ivar imorrn på "hemlig" affär, vill ju inte att alla fjortisar köper lika som oss! mohaha. (för er som är tröga så är det ironi på högsta nivååå). jaja, billigt och gott godis säger man ju inte nej till om man heter slukarna.
nu ska jag käka middag spm består av pizza som pappa precis kom hem med (y)
KISS J

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG AAAAAAAAV! :D jag tränar inte myyycket

2009-10-22 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0