mycket saker i ett inlägg..

frida är ju sjukt dålig på det här med blogg tycker jag, man kan tro att människan har gått i ide om man bara läser bloggen och inte träffar henne på riktigt, haha. jaja, uppdatera lite nu fido! :D

idag har ju inte vem som helst namnsdag: WOHO! vill tacka alla som har gjort sig besväret att skicka ett grattis sms. det värmde faktikst <3

imorrn så sover jag nog i stan, ska chilla sönder med julia som är sjuker och behöver en liten sjuksköterska som mig för att pyssla om henne!
en till sak som ska ske är en piercing i tungan, frågan är bara när.. skulle jag passa i det? eller som om jag bryr mig om vad ni läsare tycker ;D haha, w.e.

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0