Mitt framtida jobb..?

det kanske är dags för mig att skriva här då, fast jennifer nu är den mest aktiva kan jag väl lägga lite tid här ändå kanske?
Idag har jag kännt mig som en riktigt hemmafru/piga. Jag har gjort ärenden, lagat mat, dammsugit hela huset samt dammat och plockat undan förstås, hängt tvätt, skulle göra paj också men det saknades en och en annan ingrediens så det sket sig. Nu sitter jag iaf framför tv och gör absolut ingenting, träning ikväll är det ändå som står på listan än så länge! nu har jag också fått alla rhodos bilder, ganska kul att titta på faktiskt, lite flash backs här och där.
pappa har åkt till thailand idag vilket betyder?! :D fast lägenheten ska sälja direkt när han kommer hem så kanske bäst att låta den stå där orörd medans han är borta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0