jennifers helg

i fredags blev det fyrispark med julia och carro, mycket lyckat till slut efter alla om och men, efter det till max och käka och sen hem och sova djupt/sött. sen vaknade jag själv för julia hade dragit iväg på träning så jag och moster lagade mat till henne och johan tills de kom hem :) sen runt 4 så var jag hemma och då var det bara att käka igen och fixa om sig och dra till amanda. där var det ganska mycket folk och en lyckad fest, det hände mycket och ja hur ska jag sammanfatta kvällen?... kanske: blod, svett, tårar, skratt? ja, så får det nog bli.

idag så har jag bara slappat som man ska göra på söndagar efter en fartfylldhelg. väntar på att ensam mamma söker och playa del sol ska börja men det är ju ett tag kvar så därför bloggar jag mycket idag ;) 

såg till min förvåning att blog awards ska sändas nästa lördag på tv400, kul att se hur allt var och hur alla bloggare är irl tycker jag. för er AA lovers så kan jag avslöja att del:162 (de som ska sändas nu på tisdag) finns redan ute och kolla på så det har jag gjort och ja, det bästa var nog när roxanna kommer med burkan(stavning?) till skolan, shit va jag skrattade!

veckan som kommer ser chill ut. kanske är ledig på tisdag, 1 engelska läxa (glosor) på torsdag, fyrisdagen, föreläsning i aulan på onsdag. hmm, kommer väl mera men sen är det loov och då ska det röjas!
pappa kom hem idag och jag har inte träffat han sen i onsdags så ja det var skönt. jag antar att ni fattar vid dehär läget vart han har vart? ja, bollnäs som alla andra helger, haha. men nu är det inte mycket kvar på altanen :)

p.s julia har skaffat en kattunge! mjao va söt lilla messi är <3
_______________________________________________________________________________________________


fan va jag saknar dig BV, vi var så tajta och jag trodde att det alltid skulle vara så. 3 år tsm och nu kom gymnasiet och det har särat på oss ganska mycket. men när jag väl träffar dig så blir jag så glad och upprymd, man tänker på alla gamla minnen och hur bra vi hade det. men nu träffas vi iaf lite då och då och stunderna med dig har vart och ÄR underbara. jag ville bara säga att jag saknar dig snutt. ALL MIN KÄRLEK TILL DEN FINA FLICKAN.

/ eran jennifer



Kommentarer
Postat av: julia

majooow

2009-10-18 @ 20:02:16
Postat av: linnea

ursh ja gråter bara för jag saknar dig så mkt!

det känns så tomt att gå i skolan utan dig! vi måste fortsätta träffas!älskar dig <33

2009-10-21 @ 12:44:24
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0