i said what what in the butt

Har nyss kommit hem från Jennifer Jencan sundqvist! Kollade på idol och hade det så kallade fredagsmyset! Det visades ju även circus möller, skrattade som fan till när han där gubben ställde en publik fråga och ljudkillen idiot-förklarade honom! hahah så jävla kul!
Jag är pigg som en mört, sitter hemma och gör absolut ingenting, men jag har match imorgon så det kanske är lika bra?! Tänkte snart gå och lägga mig och slå på en film, bädda ner mig med katten som ligger och snarkar för fullt! Somsagt imorgon har vi match mot storvreta och jag kanske redan nu ska börja tagga lite eftersom jag kan ju inte säga att jag har gjort någon större nytta på planen de senaste matcherna... Lägger NOG (alltså kanske) in bilder från shoppingen imorgon, orkar inte just nu. "Godnatt mina små kycklingar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0