Hur jag sköter mina naglar!

Jag är inte super insatt i naglar men tycker att det är otroligt kul och kan fullända en outfit!
Mina naglar är alltid målade numera, tycker att det ser otroligt tråkigt/ovårdat ut annars faktiskt. Jag spenderar lite för mycket pengar på mina naglar kanske men aja, det är ju faktiskt en rolig sak och de kan jag lägga pengar på. Här om dagen så köpte jag 100 lösnaglar, stora stenar och små stenar för 300:- så det var ett otroligt bra pris! en stor inspirationskälla är självklart foki, men jag avancerar ej så som hon till vardags. Till vardags så har jag oftast bara ett vanligt lack (har dock bara samma nagellack EN dag, sen är det dags att byta, tycker inte att det är fint när det är utslitet osv).

Igår så gjorde jag denna "målning" hos julia med nagellack ifrån London och nagelpennor som ej har släppts i Sverige än, men det är iaf som en nål så att man kan göra små detaljer. Ett pris är svårt att säga men jag tror att man får 6 pennor för 300:- och julia har 13 pennor så det finns mycket färger att välja på :)

Nyss så gjorde jag dessa neutrala men snygga naglar tills imorrn! har en svag laxrosa som botten och sedan en skarpare rosa som "franska manikyren".

Så, nu hinner jag ej skriva mer men vad tycker ni? ska jag lägga in en "nagel kategori"? beror ju på vad ni vill läsa om men jag tror kanske att det kan finnas någon där ute som är lite intresserad. :)

PUSS J

 


Kommentarer
Postat av: julia

jag har 20 stycken pennor :) 10 stycken i varje som kostade 25 pund/s. Alltså typ runt 300 kronor för ett paket ;) <3

2009-10-22 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0