hos pinnen!

nu sitter jag och chillar i linns soffa med filt och linn och bella ofc! amanda, emelie och linnea åkte hem vid 11 och då gick vi ner hit och nu sitter vi här och kollar på film och myser :)
vi har kollat på playa del sol och käkat chips, söndagsmys helt enkelt!
nu kommer linns bilder ifrån kvällen, mina får ni när jag kommer hem.

amanda, bella, jag, linnea, emelie, chilli och linn som fotar.

haha, bellas min! sen jag som i hopp inte skulle komma med i bild FAIL, aja här har ni min härliga profil.

snutt!

emelie!

amanda!

Citat ifrån jennis och pinnen nyss:
Linn: meh, nu kommer alla kalla mig pinnen!
Jag: ja... är det bättre med stubben eller?
bella: HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0