Godmorgon världen

Nu har jag klätt på mig och satt mig här, känns som att jag kommer att döda tid med film idag tills ikväll då jag ska vara med girlsen igen. Var ju ut igår med linn, bella emelie och amanda, fast amanda åkte hem ganska tidigt ;/ men då gick vi hem till mig iaf och skulle kolla på film, vi hann kanske kolla i 20 min sen var killarna utanför här någon stans och yra så då gick vi ut till dem. Vi snackade bara massa och sen vid tolv så drog vi oss hemmåt, eftersom att jag linn och bella bor åt samma håll så sov dom hos mig med, myys. Vi fortsatte kolla på skatan och fan va bra det är! sevärt till 1000.
snart så ska julia ringa och sen ska jag ta lite kladdkaka och glass till AA, så ha de så hörs vi senare. PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0