fredagsmys?

kom precis hem ifrån skolan som var jobbig idag, vi är ju vana med flera timmars rast osv och nu var det typ bara 20 min mellan lektionerna + lunchen och då vart det jobbigt för mig och frida. i-landsproblem men vi som bor i ett i-land måste ju också få ha problem!
ikväll så blir det fredagsmys med jossie och frida som kanske leder till något mer, vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt. bloggar väl mera om det senare!

sen har jag fått frågan varför varken jag eller frida berättar mera om när vi har vart på fest, vilka som var där och vad som hände osv. jag kan ju bara svara för mig själv så får frida svara för sin del i ett inlägg som hon skriver. men jag tycker inte att det är lämpligt att skriva ut allt som händer på en fest på en blogg som kan läsas av alla människor på denna jord. sen så går det så mycket skitrykten som skulle bli större om någon satt och luska i vart jag var på fest och vilka som var där. det är knappt så att jag skriver när jag har vart på fest och det kanske är lite väl "jag har ett privat liv" men jag skriver ju det som jag tycker känns lämpligt för denna blogg. det är ju trots allt ingen skavllerblogg eller festblogg. så är det de ni vill läsa om (i detalj) så får ni söka er vidare i bloggvärlden :)
jag kan självklart börja skriva liite mer om det men ja, jag hoppas att ni förstår varför nu! PUSS PÅ ER LÄSARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0