shuu

Skoldagen var chill, vi slutade 12.05! då drog jag och Ebba ner på stan, hon skulle köpa ett par skor och jag skulle kolla efter en julklapp och ett par jeans. Men nepp, inget av de jag skulle ha fanns. Sen så blev det lite shopping med mamma och då hittade jag lite mera, ett par skor (a) ett par jeans, en julklapp till jonathan, till johan och födelsedagspresent till julia! kan ej skriva vad det var eftersom att hon läser ;) kollade även ut en vit/röd rutig skjorta typ, fast min strl var slut. sammetleggingsarna fanns heller inte i min strl, aja fyller ju år snart och sen så kommer det väl in mera senare i butikerna :)
Hade provet idag med, får se hur det gick sen (kändes inge bra men jag vet inte).
Nu längtar jag tills helgen då jag får träffa jossan <3 och det blir julmarknad och lite shopping. Btw, jag drack den första koppen glögg igår! och det var riktigt gott. Nu ska jag kolla på tv, vad är det för något som går ikväll?


Mörk webbcam bild men ja, där är iaf de nya skorna.

3st remmar med detaljer på, dock har jag redan gjort om dem lite. Den översta remmen har 2 "rader" med pärlor, och den översta är lila pärlor typ och de klippte jag bort, så svårt att matcha till det och skorna blev mycket finare när de försvann! gäller att vara pysslig och ha öga för vad man kan göra för att få de snyggare ;)

PUSS J


Kommentarer
Postat av: ida

super sööt blogg, :) hur äre annars med dig då ??

2009-11-24 @ 18:09:32
URL: http://sexibitch.blogg.se/
Postat av: julia

hihi, jag köpte present till dig också idag! :D <3

2009-11-24 @ 19:06:23
Postat av: sv. Johanna

Du är alltid saknad, men jag är ju alltid glad för våra minnen, och ja vi kommer träffas i framtiden, ganska snart kanske :) <3

2009-11-24 @ 21:58:43
Postat av: Anonym

sv: med mig äre helt OKEJ ;)

har ont i armen bara :((( tog vaccin i föregår... :O <3

KRAM

2009-11-25 @ 14:59:31
URL: http://sexibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0