min helg

fredag 20/11: var i skola som vanligt och trodde aldrig att dagen skulle ta slut, kändes som att samhällskunskapen höll på ett år. efter den upp i lägenheten och åt godis och lite mellanmål. sen vidare ner på stan där lars bjöd mig och julia på middag, tack! och sen slutligen till new moon, finner inga ord. helt underbart bra bio!
vid 9 tog vi bussen hem och kom hem till en busig katt! julia (kusin), johan (kusin), sanna (moster) har sovit här hela helgen och då tog de med sig sin kisse, lilla messi. så söt! så nu kanske jag kan övertala mamma att skaffa katt :) messi sov uppe mellan mamma och pappa båda nätterna, hihi så sött.

lördag 21/11: vaknade brevid julia och vi tog tag i oss själva och fixade oss. sen kom våra mammor hem och vi fick skjuts till mormor och morfar där det skulle vara fest för morfar som fyllde 70år!
när vi var där innan allt folk hade kommit så gav vi våran present till morfar som han blev så glad över och jag som har så nära till tårar blev då rörd. och så fick vi alla barn och barnbarn en present av morfar, pengar. tusen tack, jag tror ingen anade att vi skulle få något när det var han som fyllde.
sen kom allt folk och festen höll i sig bra länge! den började 16.00 och folket började åka hem 01.00. hel lyckad kväll för världens bästa morfar! <3

söndag 22/11: grattis morfar! han fyller ju år idag så alla stog och sjöng för han vid tolvslaget igår till idag.
julia och alla åkte hem för ett tag sedan och jag har kollat på andra avenyn, orkar inte ta tag i samhällen just nu, har gjort matteprovet och tycker de räcker för idag ;) ska snart till mormor och morfar igen för att hämta lite saker ifrån igår och äta tårta igen!

min helg har bara flugit iväg! men haft väldigt kul :)
nu väntar en ny skolvecka, imorrn så får jag förhoppningsvis lite sovmorgon iaf för jag ska ta vaccinet och det öppnar inte förrens 10. frida kommer inte på hela denna vecka heller, suck, saknar ju tösen min i skolan! tur att ebba går i klassen och livar upp!

här kommer lite bilder ifrån helgen:

katten messi! (hon gick och strök mot gula blommor så hon blev helt gulfläckig! haha)

julia och jag. jag vet att jag gör någon konstig min men lev med det!

hinner ej lägga ut flera just nu, kanske kommer flera sen!

PUSS J



Kommentarer
Postat av: julia

haha, otroligt fin bild :* <3

2009-11-23 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0