måndag

hejhopp!
idag sög skolan till en början, jag var så trött och hantverkstimmen gick inte alls bra, usch. sen vid 3 så var det modevisning som jag och frida lindberg gick på. det var faktiskt sjukt kul, och det "bästa" av allt var att när man gick in så fick man en lapp där det stog ett nummer på och så fick man 10% på holmlunds. jag fick nr:163. sen skulle de lotta ut två goodiebags ifrån holmlunds och innan så viskar jag till frida: jag är säker på att det blir jag :s och vem blev det då? jo, 163! hahaha, men det var kul :)
så direkt efter så drog jag och frida ner på stan och skulle hämta ut goodiebagen ifrån holmlunds och sedan käka på donken.

i påsen så låg det:

svea godis, wezc kitt

wezc bok. I den fanns det 4 pennor och ett sudd i samma märke!

sen var det en tidning och nån rabatt med!

nu ska jag beställa en almanacka! dock utan foton tror jag.. kanske tröttnar på bilderna.

OOOPS, måste verkligen ta tag i samhällskunskapen med! har prov imorgon bitti, det hade jag glömt bort, sen: PLUGGA

KISSES J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0