keep it going louder

Skrev igår mitt livs längtsa blogginlägg eveeeer. MEN, det publicerades inte fast det stod att det hade gjort det och, ja, nu är det borta, gone. Tänker inte ens försöka mig på att få igång mina fingrar att glöda över datan. Imorgon ska jag ner till vårdcentralen och ta nya prover, sen hem, vem vet, sova lite kanske och förbereda mig för att komma till skolan på fredag efter nästan 2 veckor?

Är hemma hos pappa nu, vilket betyder luuugnt och skönt. Kanske har han äntligen hittat en lägenhet i stan, alltså kan jag köpa en hund då och det nya livet knackar på. Alunda.. Stället där det pratas, och då är inget av det sanning, utan skitsnack. Ska jag vara ärlig kan jag säga att det ska bli jäävligt skönt faktsikt. Det är många som tycker det är jobbigt med att ha skilda föräldrar, vilket jag fullt respekterar. Men jag har gått över det stadiet.  Det jag ville säga var bara, jag älskar att vara skilsmässobarn. = Mer av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0