jennis bloggar låångt? :o

längesedan vi kommunicerade sist jag och bloggen, aja här är jag iaf!

jaani, jag har väl hunnit shoppat en hel del sen sist antar jag.. en halsduk, 2 par vantar, nya converse, tröja, smink, ipod stuffs och massa onyttigheter. ajfan, där rök det dära med att vara duktig och sluta. nu ska jag iaf skärpa mig och dra ner på onyttigheterna, MEN IMORRN HAR VI MATTE!!! hahah, då får jag och frida äta hur mycket gott vi vill utan att känna oss dumma. det är en slags överlevnadsgrej vetni. ni får följa mig hur det går med detta "löfte" nudå ;)

sov hos julia igår till idag och hade supermysigt! alltid lika med den damen, + att hon fick skippa sin sovmorgon idag för att jag började tidigare än henne.
hehe, men jag GICK till skolan och det tog 3min? haha, sjukt nice och det var länge sedan man gick till skolan nu. det var mysigt att gå till och från oland för då snackade jag alltid av mig. beccis kom och hämtade mig, vi fortsatte till frida och sedan ner till korset för att möta linn och bella.. gamla tider nu. men ack så mycket bättre fyris är!

klippte även pappa idag och ska klippa bror imorrn (hjälp, känns som att han har lite högre krav att det ska bli bra än pappa lixom) och sen mammas kompis med. money honey känner jag just nu, är liite ekonomiskt oberoende just nu, inte för att överdriva men jag fyller år om mindre än 1 månad och ska försöka att inte shoppa så mycket förrens efter det, och sen så är det folk som är skyldiga mig sammanlagt 500:-. så ja det går bra nu på den fronten.

oj, nu blev det ett långt och jobbig inlägg. men glöm inte att ni läsare är väldigt duktiga som klickar er in här varje dag flera gånger även fast våran update suger saltröv. puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0