hela världen är så underbar när man är korkad, tom och glad!

Igår så skrev jag ut en massa bilder ifrån datorn via min fotoskrivare för att minnas och dokumentera lite, har ej bestämmt mig än om jag vill ha de i ett album eller sätta upp på väggen, hmm vi får se.
Skoldagen var väl helt okej, har gjort en av fem permanenter nu. Den 7:e dec så ska jag klippa beccis i skolan, wiie jag längtar!
Sitter och äter alldeles för mycket godis medans jag funderar på hur jag ska göra med mitt hår.. jag funderar på att slinga det, vad tycker ni? något i den här stilen nu till vintern kanske?

detta som en grund med massa ljusa slingor i kanske?

+ fidoo kommer till skolan på fredag och jag saknar henne mega mycket! har inte träffat tokan på 1 vecka och en dag, shiit. jag som annars alltid är med henne MINST 5/7 dagar i veckan.. jaja en dag till sen så kommer hon tillbaks :*

p.s klaga inte om jag glömmer bort stor bokstav osv för i min förra blogg så skrev jag aldrig stor bokstav för jag tyckte att det var fult.. och det sitter i för jag glömmer bort det typ 4/5 inlägg men aja ni får stå ut helt enkelt! (dock så är det ej så när jag skriver i word dokument, då kommer det automatiskt, intresseklubben anntecknar I know men nu vet ni)

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0