hejhopp

nu har jag precis käkat middag, blev hämtmat. jag tog en grekisksallad, mums. ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer egentligen, skulle vara med amanda och ida men ida backa ur för hon kunde inte och amanda kommer hem vid 9 så vi får se. men jag tror att jag och amanda skulle vara iaf, det återstår och se, men nu har jag väldigt tråkigt så tänkte göra ett handsmycke, lårsmycke och skosmycke. får se om jag visar upp det i denna blogg eller i bjl bloggen ;) handlade även lite igår i stan som jag tänkte visa men det känns mera roligt att visa upp i den andra bloggen som har design, hehe.

ni kan nu även följa mig och mina vänninor i en ytterst serigös blogg: bjlpinglorna.blogg.se

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0