grattis p-96 till vinsten i unt cupen!

hinner inte blogga så mycket nu men mitt lov har varit både de bästa dagarna och även de sämsta dagarna i mitt liv.
nu till igår då jag, mamma, julia, sanna och johan åkte till allians för att kolla på när bror spelade semi final och final! de vann hela skiten och hjälp va nervös jag var på semin där de gick vidare på sudden och sen i finalen fick de utvisning sista 2 minuterna av matchen och de ledde med 4-3 men höll igen och VANN! så ett stort garttis till alunda ibf p-96 till 1:a platsen!


bror i finalen! (nr.20 i blått)

Kommentarer
Postat av: julia

Asså storvreta pappan var så vidrig! Jäklar vad han skrek! ;o

2009-11-03 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0