gokväll

nu ska jag snart kolla på wallander prästen men först så bloggar jag lite!
lunchade på stan idag med frida och det vart en hel del mat och gott, antar att du bloggar om de frida med bilder osv? ;)
imorrn är jag ledig så det är sjukt skön start på första veckan efter lovet! imorrn så ska jag och mamma åka och köpa mina saxar och hölster förhoppningsvis och då kan de som vill komma och klippa sig nu för 100kr hos mig :)
och vet ni? jag och frida vill/ska skaffa hund! jag vill bara än så länge, känns som att jag får tjata lite till. men det blir nog lättare att få den om jag visar att jag kan spara ihop en liten del pengar som jag betalar. OM det nu skulle komma en hund så blir det nog en jack russel som det ser ut nu, det är ju ingen mera än mamma och jag som vill ut och gå med en chihuahua och jag vill ej ha någon stor hund så en jack russel skulle bli perfa! frida vill ju ha en rotweiler och ja, våra hundar ska bli som helan och halvan!


här är en sån sort jag vill ha! inte just denna men den är söt!

PUSSEN / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0