Det är ingen Jul utan snö

Har varit och tömt mina armar på blod nyss, så får jag svar imorgon kanske. Det som beskymrar mig mest just nu är att vädret är som våren, dety är inte ens nära vinter här. Det känns bara så fel när alla pyntar så fint med julesaker när det inte finns någon snö och det är + grader. Det här är Sverige! Det ska vara snö nu! Tänk när vi är gamla och berättar för de yngre genrationera att när vi var små så fanns det något som hette snö, och dom har inte en aning om vad det är vi sitter och gaggar om. Värt att tänka på? Jag personligen tycker iaf att det är hemskt!
Men nu ska jag inte sitta här och bara vara så tråkig som det går att vara:P

Fick lite pengar igår av pappa så imorgon efter skolan ska jag shoppa underkläder! :D Skulle helst vilja köpa den där perfekta klänningen men först kankse jag ska använda alla mina som jag har först, många har ju bara fått hänga där som mina fina prydnader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0