take the gun and count to three

Det glädjer mig att det är lov och att man nu kan säga att det är lördag hela veckan, förutom imorgon då, avslutning i skolan, sen ska vi fika med några girls från klassen och sen shoppa lite julklappar! :) Kanske dags att bli färdig med det nu??

Kom precis hem från mitt boende över helgen, ska snart iväg och spela match. Taggar alltså med hög musik på rummet och tro det eller ej men försöker även städa rummet! hmm.. Får se om jag går ner ltie tidigare och kollar på herrarnas match, om jag får tråkigt.. Sen ikväll ska jag till jennifer och fixa lite grann så det blir en väldigt lugn kväll antar jag.

Måste också bara nämna att Isak har blivit så stor och sööööt, när han springer runt i huset och ropar: fjiiiida eller också det ökända namnet priiiiida, greppar tag i handen och ska visa en runt. Han har precis börjat prata ordentligt så nu sitter han och pratar hela tiden, konstant. så jäkla söt unge alltså! jaja nu ska jag fortsätta med mitt.

PUSS F


ALUNDA IBF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0