Soldusch

Ett litet samandrag av solduschen samma dag som den är gjord.
Jag kommer nog inte bli så mycket "brunare" än vad jag är nu. Full effekt skulle vara upnådd efter 10h och det har gått det exakt precis nu! Så ja, jag är lite brun/orange i ansiktet och benen är bruna. Men resten av kroppen som jag ska visa på nyår är fortfarande inte brunt, då menar jag armarna och bröstet.. det är en ganska stor skillnad på bröstet och ansiktet så jag vet inte vad jag ska tycka. Det var otroligt roligt att göra det och det blev ganska jämt fördelat (har en "fläck" på nedre benet) men den kommer ej att synas eftersom att jag kommer ha strumpbyxor på nyår. Sen kommer vi till händerna, de är ganska oranga och det blir de alltid när man solduschar tydligen!

Hela inlägget låter värsta anti soldusch men det är det verkligen inte, jag skulle kunna tänka mig att göra om det men då ska jag nog gå till någon som sprayar på mig istället för att stå i en kabin. Blir nog finare då. Kalaset gick på 170kr för den som undrar och vi gjorde det i uppsala på Bruniq. Frida kanske skriver lite sen vad hon tyckte om det osv. vi får se :)
Jag kommer nog uppdatera er igen imorrn eller på nyårsafton med hur färgen ser ut då, det kan ju hända att den ändrar sig!

Nu på kvällen så var frida här och vi tjocka oss, kolla film och testade nyårsfrisyrer. Tyvärr så blir det nog något så tråkigt som platt.. kanske vågit eller hollywoodlockar, vi får se!


PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0