seg söndag

Idag sov jag ganska länge, sen har jag legat och kollat på en massa repriser på datorn tills nu. Jag åt ingen middag igår bara en sen lunch vid 3, jag var inte hungrig, och har ej ätit en gnutta än heller och det innebär att jag inte har ätit på ett dygn! jag är inte ens hungrig.. men bara för att så ska jag gå och göra en lätt sallad nu. Och middag måste jag väl få i mig senare för annars kommer jag aldrig att orka skolan imorrn eftersom att jag heller typ aldrig äter frukost. Dåliga matvanor jag vet. Kanske håller jag på att bli sjuk..

Hade faktiskt kanske tänkt att äta på baren med någon ikväll, då tar jag ju igen alla måltider jag har missat de senaste 24h, great.
Jaja, nu ska jag återgå till sunes jul (julkalender) och göra salladen, sevärd till 100% skitbra! och vill ni som jag följa sune och hans familj eller varför inte håkan bråkans julkalender varje dag? då ska ni klicka er in på http://sundaancekid.blogg.se för hon lägger upp avsnitten varje dag. Just nu så ligger hon lite efter men ha tålamod, det kommer nog ikväll ;)

p.s det kommer upp ett recept på rudolfskidvalla senare ;)


PUSS J


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahah, Rudolfs skidvalla är ju för bra xD <3

2009-12-06 @ 19:24:27
URL: http://sundaancekid.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahah, Rudolfs skidvalla är ju för bra xD <3

2009-12-06 @ 19:24:44
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0