New bag

Hoppas att ni förstod ironin i det förra inlägget, nog för att jag är rädd för hajar och fick den i present av snutt men resten får ni ju ta med en klack spark eller hur är det man säger?

Mycket inlägg på rad här nu men ja, detta var ju roligt!

När jag endå är igång med bilder och förklarande texter så kan jag ju slänga upp en bild på min nya favorit till väska, är svag för väskor, skor och rosetter. Imorrn så ska jag försöka att hålla fingrarna ifrån en till rosett..
Här är iaf min nya väska som är stor nog att rymma idrottskläder och om man ska ut och resa eller på fest om man har lite saker med sig. Ja, den passar till allt!

om jag ska vara ärlig så var denna idê med fem inlägg en slags utmaning till frida, jag menar nu har jag produceret 3 eller 4 inlägg på en timme? WOW, grattis till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0