MÅNDAG

Idag efter skolan så blev det lite shopping, 2 linnen, ett skärp och ett par brills! inköpen är hos frida så kan tyvärr inte visa er, eller jo jag har brillorna här så kan visa dem snart. I fredags så köpte jag ett rosettdiadem och nån gång under veckan så köpte jag även ett rosetthårspänne, de som känner mig vet att jag är helt såld på rosetter!

Klippte beccis idag iskolan med, helt sjukt ojämt det var eftersom att det var ngn hockeygrej som skavde av håret i mitten så det blev ganska mycket kortare men hon har ju fortfarande långt och det blev väldigt fint :)

Adam vill att jag ska komma till bollnäs nununu för att hjälpa honom med delvis en virkning, och jag ska komma innan torsdag. Tyvärr så blir det svårt, jag kommer till jul! En till sak är att jag ska få klippa och trixa med hans hår sa han, även permanent, gubben vet nog inte vad det är eftersom att han sa ja! haha <3


nya brillorna med fönsterglas, köpte vita för att sticka ut lite. ska även inhandla ett par orginella svarta :)

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0