man lär sig av misstagen

Nu är nästan allt klart till nyår, ska bara fixa naglarna imorrn också!
Idag så testade jag och frida något nytt, nämligen soldusch. Omg säger jag bara, vilka tabbar vi alltid lyckas med! frida glömde lite förberedleser och jag lite saker man skulle gjort efter. Vi kommer nog vara orangefläckigt snygga på nyår. Men då minns vi iaf detta nyår som frida sa, haha. Jaja, återkommer med resultat när det är helt klart (imorrn förmodligen) det tar 10 h innan det är klart.. syns inte så mycket alls just nu så det kanske inte ens kommer att bli så mycket på mig men då får det väl vara så då. Ni får en recension sen om hur jag tyckte att det var och om det var värt priset osv :)

Min nyårsoutfit är fulländad, eller det har den varit ganska länge. Blir en svart klänning med spets upptill och en tigerrandig paljettjacka över det (ränderna är i silver och svart). Sen ett par ancelboots med en klack. Till detta kör jag någon typ av rosett i håret och en väska med runda nitar. Ni får se bild på outfiten senare!

Allt jag hade nu, Puss på er som läser denna odesignade och tråkiga blogg! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0