igår och idag

Igår efter skolan som var väldigt chill så drog jag och frida till en hemlig affär (jag ska köpa en julklapp där till en kompis som läser bloggen så kan ej säga vad den heter). Men aj så arga vi blev när vi hade kämpat oss dit och så hade den stängt 12.00 GAAH. Så det var bara att åka hem igen, suck. Ska in till stan på måndag istället och handla klart alla julklapparna, har hela fyra kvar fortfarande!

När vi satt på bussen hem så sa vi att vi skulle belöna oss med en brak middag, sagt och gjort 190:- ivar för en tallrik mat, men gott vare!
Sen hem till frida där vi låg i hennes rum och kollade på den nya wallander skytten, helt okej film, inte den bästa wallandern jag har sett men ja helt okej! Vid 8 så kollade vi på hur det hade gått för alla bönder och sen efter det vart det lite chill bara tills jag gick hem och somnade nästan direkt, gud så trött jag var. Mysig kväll iaf!

Idag har jag julpyntat huset med tomtar och slagit in lite julklappar. Snart kommer väl mamma hem ifrån helgens dop och då ska vi nog äta middag, sen får vi se hur kvällen slutar. Är inte så taggad på något alls så blir nog hemma och kolla på robinsson eller nåt.

På måndag så ska jag och frida iaf ta oss in på julavslutningen, ska möta upp ebba och gå med henne och efter det ska vi tre ta en fika på stan. Sen blir det shopping, endast 5 dagar kvar till julafton idag..
nu ska jag kolla på en disney julfilm och sen linas kvällsbok, såg den på linns blogg och vart så sugen på att se den så den håller på att laddas ner nu :)

PUSS J


Kommentarer
Postat av: Saadet

hej härlig blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? kram!

2009-12-19 @ 19:37:52
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0