Hajen och jag

Jani, när jag fyllde hela sexton vintrar så fick jag en väldigt speciell och personlig present av snutt. Nämligen en HAJ!!! omg jag är livrädd för hajar :$
När jag öppnade paketet så vart jag först lite rädd och tog avstånd, han kanske var hungrig? Men sen när jag kände hans mjuka "päls" så blev jag kär. Numera så sover han i mitt rum (visserligen på golvet bredvid sängen, känns bäst utifall han blir... ja ni vet hungrig..).
he-he här har ni bästen :)

nå, lite läskig är han ju......

PUSS J & H

Kommentarer
Postat av: linnea

nemen jennifer får han inte sova med dig i sägen än ;:P haha puss på er <333

2009-12-29 @ 00:33:34
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0