father christmas

dåså, idag är det alltså... dagen innan julafton??      det är det verkligen inte för mig även fast vi har som en tradition att smaka på den första skinkbiten. 
Har forit runt i stan hela dagen, skulle hjälpa den äldre generationen med sista julhandlingen. Julklapparna är inslagna och klara så nu är det bara väntan kvar.

Julafton börjas med julfrukost hos min morbror med släkten, sen hem till mamma, sen vidare till pappa och åka till kusinerna, sen vidare till ännu ett stop (och det sista förhoppningsvis), till mamma igen där dom firar. så ser alltså min jul ut, allt är en röra helt enkelt.

Ska försöka få med mamma till att skita i att fira jul och istället åka utomland över jul och nyår, och hon verkar rätt med på det !

Undra vad jag kommer få imorgon?? Känner mig som fem igen, hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0